ტურისტების მასპინძელ მარნებს — განათავსეთ თქვენი მარანი სპეციალურ აპლიკაციაში 577 235 400

თუკი გაქვთ ღვინის სადეგუსტაციო მარანი და მასპინძლობთ ტურისტებს — განათავსეთ თქვენი მარანი სპეციალურ აპლიკაციაში . Viber 577 235 400 

თუკი გაქვთ მარანი, სადაც ღვინის დეგუსტაციისათვის იღებთ ტურისტებს , განათავსეთ ინფორმაცია თქვენი მარნის ან ღვინოების შესახებ აპლიკაციაში  https://www.otzovnik.ge/

ტურისტები მარნებში

პლიკაცია https://www.otzovnik.ge/

აპლიკაცია https://www.otzovnik.ge/ , საერთაშორისო აპლიკაციების ანალოგია, მაგრამ ამ ეტაპზე ორიენტირებულია საქართველოში ჩამოსულ ტურისტებზე , ღრმადაა  ინტეგრირებული საქართველოში შემომავალი  ტურისტული ნაკადების  საინფორმაციო სივრცეში. შესაბამისად,  ამ სეგმენტზე , ბუნებრივია ზოგად ანალოგებთან შედარებით , მარნებში სტუმრების მოზიდვის თვალსაზრისით, უფრო ეფექტურია.

მაგალითები იხილეთ აქ >

https://www.otzovnik.ge/odospace/ (მარნისა და ღვინის მაღაზიისათვის)
https://www.otzovnik.ge/geni/  (ცალკეული ღვინოებისათვის) 

ტექსტების დადება საიტზე  https://www.otzovnik.ge

ტექსტები ამ ტიპის საიტებზე ორი ტიპისაა:
— პოსტის გამხსნელი (პირველადი)
— გამოხმაურებები 

პირველადი (პოსტის გამხსნელი) ტექსტი, რაც საჭიროდ მიგაჩნიათ , დაწერეთ ან დააწერინეთ სპეციალისტებს და გამოგვიგზავნეთ ელფოსტაზე Caumednet@gmail.com , მას საძიებო ოპტიმიზაციას გაუკეთებს და საიტის ადმინი დადებს ცალკე პოსტად , რომელზეც უკვე სხვები დაწერენ გამოხმაურებებს.  ნახეთ აქ მაგალითი https://www.otzovnik.ge/geni/
პოსტის გახსნა ფასიანია (ყოველწლიური გადასახადი) . დაწერეთ ის , მყიდველს რაც მოხიბლავს ან დააწერინეთ გამოცდილს პირებს. 

გამოხმაურებები კი, ნებისმიერ პირს, შეუძლია შეგიძლიათ დადოს . ამისათვის არსებობს სპეციალური ფანჯარა. ადმინი  მას წინწასაწევ პროცედურებს ჩაუტარებს და გამოაქვეყნების თანხმობას მისცემს.  გამოხმაურებები, ჯობია უბრალო ხალხის ,  თუმცა შეიძლება ექსპერტებისაც. არ გირჩევთ ყალბი გვარებით სარგებლობას. გაითვალისწინეთ: ადამიანებს  უფრო ჯერათ თავისი სოციუმის  ხალხის და არა ექსპერტების. ნდობას აამაღლებს, თუკი
მითითებული იქნება გამოხმაურების დამწერის ელექტრონული კოორდინატები სოც.ქსელებში

ღვინის წინწაწევა ინტერნეტში-მუდმივი პროცესია

ამის შემდეგ, ჩვენ მოგწერთ  დეტალურად, რისი გაკეთება შეგიძლიათ მუდმივად , რომ ღვინომ ინტერნეტ-სივრცეში წინ იაროს. ეს საკმაოდ რთულია- კონკურენცია მაღალია. ეტაპ-ეტაპ უნდა მიყოლა, ნაბიჯ-ნაბიჯ.
მაგალითად:
— მოგცემთ 400-მდე ჯგუფს სადაც ულიმიტოდ შეგიძლიათ აშეაროთ  ტელეფონით, რათა წინ წაიწიოს თქვენი ღვინო ინტერნეტში. 
— და არის ბევრი სხვა მეთოდი . მათზე  ეხლა არ შევჩერდებით. მათ ეტაპობრივად შემოგტავაზებთ.
ზემოთ ზუსტადაა ნათქვამი რას გთავაზობთ ჩვენ — თვითონ უნდა იმოძრაოთ ჩვენი პლათფორმის გამოყენებით. ცხადია, შეიძლება კადრების დაქირავება, მაგრამ მოგეხსენებათ კლალიფიციური კადრები ძვირია და მცირე მარნებს გაუჭირდებათ გადახდა.

თუ საშუალება გაქვთ გამოიყენეთ ექსპერტთა შრომა

  1. პირველი სტატიის დასაწერად, თუ სათანადო გამოცდილება არა გაქვთ , სასურველია მიმართოთ მცოდნე პირებს. არა იმდენად ღვინის, არამედ იმ ხალხის მენტალიტეტის, რომლებიც თქვენი ღვინის ძირითადი მყიდველია რეალურად.
  2. მაგალითად, თუ რუსულ ენოვან აუდიტორიას ნაკლებად იცნობთ, სასურველია დასაწერად მცოდნეს მიმართოთ. ამაში , შეიძლება გამოგადგეთ „ოდოს სივრცე“-ს მენეჯერი ლიკა შაიშვილი . მას აქვს რეალური ურთიერთობა რუსულ ენოვან ტურისტებთან , სრულყოფილად ფლობს რუსულ და უკრაინულ ენებს. პარტნიორიც , უკრაინელია.
    რამდენადაც მესმის , მასვე შეუძლია ჩაატაროს  თქვენი ღვინის პრეზენტაცია „ოდოს სივრცე“-ში და პრეზენტაციის ფარგლებში,  მოგიგროვოთ  პირველი გამოხმაურებები.