თუკი გაქვთ ღვინის სადეგუსტაციო მარანი და მასპინძლობთ ტურისტებს — განათავსეთ თქვენი მარანი სპეციალურ აპლიკაციაში . Viber 577 235 400
თუკი გაქვთ მარანი, სადაც ღვინის დეგუსტაციისათვის იღებთ ტურისტებს , განათავსეთ ინფორმაცია თქვენი მარნის ან ღვინოების შესახებ აპლიკაციაში https://www.otzovnik.ge/
აპლიკაცია https://www.otzovnik.ge/
აპლიკაცია https://www.otzovnik.ge/ , საერთაშორისო აპლიკაციების ანალოგია, მაგრამ ამ ეტაპზე ორიენტირებულია საქართველოში ჩამოსულ ტურისტებზე , ღრმადაა ინტეგრირებული საქართველოში შემომავალი ტურისტული ნაკადების საინფორმაციო სივრცეში. შესაბამისად, ამ სეგმენტზე , ბუნებრივია ზოგად ანალოგებთან შედარებით , მარნებში სტუმრების მოზიდვის თვალსაზრისით, უფრო ეფექტურია.
მაგალითები იხილეთ აქ >
https://www.otzovnik.ge/odospace/ (მარნისა და ღვინის მაღაზიისათვის)
https://www.otzovnik.ge/geni/ (ცალკეული ღვინოებისათვის)
ტექსტების დადება საიტზე https://www.otzovnik.ge
ტექსტები ამ ტიპის საიტებზე ორი ტიპისაა:
— პოსტის გამხსნელი (პირველადი)
— გამოხმაურებები
პირველადი (პოსტის გამხსნელი) ტექსტი, რაც საჭიროდ მიგაჩნიათ , დაწერეთ ან დააწერინეთ სპეციალისტებს და გამოგვიგზავნეთ ელფოსტაზე Caumednet@gmail.com , მას საძიებო ოპტიმიზაციას გაუკეთებს და საიტის ადმინი დადებს ცალკე პოსტად , რომელზეც უკვე სხვები დაწერენ გამოხმაურებებს. ნახეთ აქ მაგალითი https://www.otzovnik.ge/geni/
პოსტის გახსნა ფასიანია (ყოველწლიური გადასახადი) . დაწერეთ ის , მყიდველს რაც მოხიბლავს ან დააწერინეთ გამოცდილს პირებს.
გამოხმაურებები კი, ნებისმიერ პირს, შეუძლია შეგიძლიათ დადოს . ამისათვის არსებობს სპეციალური ფანჯარა. ადმინი მას წინწასაწევ პროცედურებს ჩაუტარებს და გამოაქვეყნების თანხმობას მისცემს. გამოხმაურებები, ჯობია უბრალო ხალხის , თუმცა შეიძლება ექსპერტებისაც. არ გირჩევთ ყალბი გვარებით სარგებლობას. გაითვალისწინეთ: ადამიანებს უფრო ჯერათ თავისი სოციუმის ხალხის და არა ექსპერტების. ნდობას აამაღლებს, თუკი
მითითებული იქნება გამოხმაურების დამწერის ელექტრონული კოორდინატები სოც.ქსელებში
ღვინის წინწაწევა ინტერნეტში-მუდმივი პროცესია
ამის შემდეგ, ჩვენ მოგწერთ დეტალურად, რისი გაკეთება შეგიძლიათ მუდმივად , რომ ღვინომ ინტერნეტ-სივრცეში წინ იაროს. ეს საკმაოდ რთულია- კონკურენცია მაღალია. ეტაპ-ეტაპ უნდა მიყოლა, ნაბიჯ-ნაბიჯ.
მაგალითად:
— მოგცემთ 400-მდე ჯგუფს სადაც ულიმიტოდ შეგიძლიათ აშეაროთ ტელეფონით, რათა წინ წაიწიოს თქვენი ღვინო ინტერნეტში.
— და არის ბევრი სხვა მეთოდი . მათზე ეხლა არ შევჩერდებით. მათ ეტაპობრივად შემოგტავაზებთ.
ზემოთ ზუსტადაა ნათქვამი რას გთავაზობთ ჩვენ — თვითონ უნდა იმოძრაოთ ჩვენი პლათფორმის გამოყენებით. ცხადია, შეიძლება კადრების დაქირავება, მაგრამ მოგეხსენებათ კლალიფიციური კადრები ძვირია და მცირე მარნებს გაუჭირდებათ გადახდა.
თუ საშუალება გაქვთ გამოიყენეთ ექსპერტთა შრომა
- პირველი სტატიის დასაწერად, თუ სათანადო გამოცდილება არა გაქვთ , სასურველია მიმართოთ მცოდნე პირებს. არა იმდენად ღვინის, არამედ იმ ხალხის მენტალიტეტის, რომლებიც თქვენი ღვინის ძირითადი მყიდველია რეალურად.
- მაგალითად, თუ რუსულ ენოვან აუდიტორიას ნაკლებად იცნობთ, სასურველია დასაწერად მცოდნეს მიმართოთ. ამაში , შეიძლება გამოგადგეთ „ოდოს სივრცე“-ს მენეჯერი ლიკა შაიშვილი . მას აქვს რეალური ურთიერთობა რუსულ ენოვან ტურისტებთან , სრულყოფილად ფლობს რუსულ და უკრაინულ ენებს. პარტნიორიც , უკრაინელია.
რამდენადაც მესმის , მასვე შეუძლია ჩაატაროს თქვენი ღვინის პრეზენტაცია „ოდოს სივრცე“-ში და პრეზენტაციის ფარგლებში, მოგიგროვოთ პირველი გამოხმაურებები.